Dødsannonce: Etailmedia

Det er netop blevet meddelt at Etailmedia lukker:

MinReklame ApS – som Etailmedia er en del af – har valgt at lukke produktområdet Etailmedia pr. 31. maj 2010.

Jeg har været medlem af Etailmedia gennem længere tid, men jeg har aldrig rigtig kunnet deres kampagner til at tjene penge, så jeg er ikke voldsomt overrasket over lukningen.

Etailmedia kørte generelt med priser der ikke var konkurrencedygtige, og havde ikke nogen features at byde på der kunne gøre dem mere interessante end konkurrenterne. De havde en såkaldt prisgaranti, som efter min mening ikke virkede hensigtsmæssigt, hvilket jeg skrev et kritisk indlæg om tilbage i januar.

For medarbejderne er det selvfølgelig trist. Jeg håber at erfaringerne kan bruges andre steder. Jeg så også gerne at visse andre annoncenetværker tager ved lære og indser at man er nødt til at konkurrere med de andre spillere på markedet hvis man vil have succes.

Skriv et svar

Your email address will not be published.